Ena izmed meni najljubših zadnjih naročenih igrač je Djeco – trio – Oblečimo živali. Sestavljanka je res humorna 🙂 Na levi kartici lahko otroci najdejo žalostne gole živali, ki jih z kartico dodano na desno stran oblečejo in potem postanejo nasmejane, srečne, zadovoljne in oblečene :). Kartice so res simatične in tudi zelo všeč otrokom po 2. letu starosti. Primerne so za igro otrok med 2. in 4 letom.
Sestavljanko lahko kupite tukaj: Djeco – Trio – Oblecimo živali
Kaj nam Djeco sestavljanka Trio – Oblecimo živali pomaga razvijati, pa si lahko preberete spodaj.
Najprej na kratko:
- besedišče
- vizualne sposobnosti
- Vizualno-motorično koordinacijo
- fino motoriko in natančnost
- pozornost
- strategije reševanja problemov
- sklepanje
- govor
Sestavljanko lahko kupite tukaj: Djeco – Trio – Oblecimo živali
Na dolgo:
Otrok ob igri z igračo krepi svoje besedišče. Skozi igro spoznava poimenovanja za različne živali ter njihove »obleke«. Otroka spodbujamo, da sam poimenuje živali, katerih koščke išče ter pove, kakšne »obleke« nosijo. V kolikor katerega izmed poimenovanj ne pozna, žival in »obleko« poimenujemo mi. Otrok lahko poimenuje tudi barve koščkov pri posamezni živali.
Otrok ob igri z igračo razvija vizualne sposobnosti. Pri iskanju trojice koščkov, ki sodijo skupaj, mora prepoznati ujemajoče se podobe (žival brez »obleke«, »obleka« in žival z »obleko). Pri iskanju trojice koščkov si lahko otrok pomaga tudi z barvami koščkov sestavljanke (npr. vsi delci, vezani na pikapolonico, so svetlo zelene barve).
Otrok ob igri z igračo krepi vizualno – motorično koordinacijo, saj mora, ko najde ujemajoče se koščke sestavljanke, le-te pravilno združiti skupaj. S tem krepi tudi fino motoriko ter natančnost, saj se koščki zares »ujamejo« zgolj takrat, ko so pravilno položeni skupaj.
Otrok ob igri z igračo krepi pozornost, saj igra zajema 8 sklopov koščkov, ki jih mora otrok poiskati in pravilno sestaviti skupaj.
Otrok ob igri z igračo spoznava različne strategije reševanja problemov. Naloge se lahko loti na različne načine. Najprej lahko poišče žival, potem žival brez »obleke« in na koncu še »obleko«. Lahko začne z živaljo, potem poišče njeno »obleko« in nato žival z »obleko«. Lahko pa začne z »obleko« ali živaljo brez »obleke«. Iskanja se lahko loti tudi na osnovi barv. Poišče lahko vse koščke enake barve, jih sestavi skupaj in na takšen način ugotovi, kako se koščki ujemajo med seboj.
Otrok ob igri z igračo razvija sposobnost sklepanja. Sklepati mora, kakšna bo žival brez obleke ter kakšna bo obleka sama.
Otrok ob igri z igračo krepi področje govora. Kadar najde pravilno trojico koščkov, ki se ujemajo, lahko žival na sliki poimenuje. Prav tako se lahko z njim pogovorimo o tem, kakšno obleko nosi posamezna žival (perje, pike, kožuh itd.).